Half januari 2020 is dr.Wilson Simpa gestart met het aanbieden van verloskundige echo’s in het Karatu Health Center. Dit is het resultaat van een mooie samenwerking. Stichting Mount Meru heeft dr.Wilson Simpa opgeleid, Stichting Wombs of the World heeft het toestel gedoneerd en het Karatu Health Center neemt de verbruiks- en personeelskosten voor zijn rekening.
Dr.Wilson Simpa stuurde ons onlangs zijn eerste echo-rapporten door en die zijn hoopgevend. In de eerste drie maanden maakte hij maar liefst 186 zwangerschapsecho’s en 46 gynaecologische echo’s.
Dit is een primeur we samen  trots op mogen zijn! Mede dankzij uw steun krijgen moeders en kinderen hier nu de zorg die ze verdienen. Namens deze vrouwen en hun kinderen dank voor uw steun!

Goed nieuws uit Tanzania