Onze eerste drie studenten zijn geslaagd!

Met trots melden we dat de eerste drie door Stichting Mount Meru gesponsorde studenten hun certificaat echoscopie hebben behaald in het KCMC Hospital!

Oscar, Veronika en Wilson hebben het dik verdiend want zij hebben er hard voor gewerkt. Ze kregen online ondersteuning van Saja en Miriam waardoor ze goed voorbereid waren.

Nu het certificaat binnen is, krijgen de geslaagden nog een maand extra praktijkles met supervisie aangeboden door de stichting. Daarna kunnen zij voluit aan de slag op de Mamabus (Veronika), in het Karatu Health Center (Wilson) en het Musoma Regional Hospital (Oscar).

Dit eerste succes hebben we mede dankzij uw financiële steun kunnen behalen. Onze kersvers opgeleide echoscopisten zijn u daar zeer dankbaar voor. Maar we willen het hier zeker niet bij laten en graag nog meer echoscopisten opleiden om de moeder- en kindzorg in Noord-Tanzania te verbeteren. Mogen wij ook daarbij weer op uw steun rekenen?

Eerste 3 studenten geslaagd!